neděle 25. prosince 2011

Happy Christmas

Jak jste si užili Vánoce? Co jste dostali? Jste spokojení?
Já jsem si je užila celkem dobře..až na to že mi nepřišlo že jsou Vánoce.Ráno jsem unavená vztala a šla zdobit stromeček,nebylo mi vůbec dobře..potom oběd dobře to už bylo lepší protože nikdy nejíme společně takže ano,bylo to jiný..potom jsem byla na skypu a volala s kamošem takže jako každej den.. až potom co přijela sestra jsme seděli v kuchyni a povídali si a pak jsme měli chvilku příprav.. Malování,žehlení vlasů atd. Potom jsem šla ven se psem abych se prošla (cestou jsem viděla sanitku a hasiče ale stejně nevím co se stalo). Večeřeli jsme a fotili, potom jsme šli rozbalovat.. jo jak přijela sestra a byla jsme celá rodina pohromadě tak to bylo super :) I když s námi taťka nebyl a byl u jiné rodiny tak to bylo úžasný :) Po rozbalování dárků jsem si šla zase volat s kamošema :) Já jsem dostala různý kravinky ale hroznou radost mám z pyžama,hodinek,bot,hrníčku a deky co je na fotce , CDčko Bruno Mars, a další různý kravinky :) Spokojená jsme moc protože mám asi 4 000 kč na útratu :D :)) 
Možná sem hodím fotky z Vánoc :)*

Žádné komentáře:

Okomentovat