sobota 17. prosince 2011

17.12.2011

Ne! Nechci aby sněžilo... proč? Zima mi přijde hrozně romantická.. ale co je to za romantiku když jsem sama? Když jdu venku vidím ty páry jak se drží za ruku,objímají se a jediný co se mi honí hlavou "Proč tohle nemůžu zažít já?". Jo,všichni hodní kluci jsou už zadaní..a okolo mě se pohybují jen kret*ni kteří holku jen využijou.. a když se objeví někdo hodnej tak jsme "jen kamarádi".. Jo celkem smutný..vím že to tak nemám sama... Jenže jak to vydržet? Jen čekám na den kdy se probudím s pocitem že by se mohlo něco změnit...jenže čekám zbytečně..žádnej takovej kluk nespadne přece jen tak z nebe..Všem záleží na tom jak holka vypadá,je jim jedno jestli se chová jako krav* nebo jestli je uplně blbá..hlavně že je pěkná... Taky dost smutný..Uvědomte si že nezáleží jen na kráse...

Žádné komentáře:

Okomentovat